Tuli sitte flunssasta jälkimaininkeja. Joka lihas niin kipeä ja kosketus arka ja henkiä ahistaa.
Koko päivän oon taas ollu petissä.
Kumma kun ei pysy nyt terveenä ollenkaan![]()
keskiviikko, 28. tammikuu 2009
Tuli sitte flunssasta jälkimaininkeja. Joka lihas niin kipeä ja kosketus arka ja henkiä ahistaa.
Koko päivän oon taas ollu petissä.
Kumma kun ei pysy nyt terveenä ollenkaan![]()




Mummo ottaa aurinkoa
Rodoksella![]()

Käsityö painotteinen
blogi jossa muutakin elämää.
Kommentit